Liity jäseneksi

VARSINAISEKSI JÄSENEKSI LIITTYMINEN

Voit anoa KTS:n jäsenyyttä ilmoittamalla yhteystietosi seuran sihteerille sähköpostiosoitteeseen ktssihteeri@gmail.com ja maksamalla jäsenmaksun (25 euroa) seuran tilille FI49 5770 0520 1390 53 (Pohjois-Karjalan Osuuspankki).

Opiskelijajäsenmaksu on 10 euroa vuodessa.

Jäsenmaksunsa maksaneilla on oikeus osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin symposiumeihin.

LÄHETÄ TIEDOT                              MUISTA MYÖS PÄIVITTÄÄ YHTEYSTIETOSI!

Nimi
Osoite
Puhelin
Sähköposti
Ammatti
Muuta

KANNATUSJÄSENEKSI LIITTYMINEN

Yhteisö – esimerkiksi seurakunta – voi liittyä KTS:n kannatusjäseneksi lähettämällä perustietonsa (nimi, yhteyshenkilö, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite) seuran sihteerille sähköpostiosoitteeseen ktssihteeri@gmail.com tai osoitteeseen Karjalan teologinen seura, Itä-Suomen yliopisto, Teologian osasto, PL 111, 80101 Joensuu.

Seuran vuosittainen kannatusjäsenmaksu on 130 euroa. Yhteisöllä on oikeus lähettää edustajansa seuran vuosikokoukseen. Kun yhteisö maksaa seuran jäsenmaksun, sen palveluksessa olevat työntekijät pääsevät ilmaiseksi seuran järjestämiin symposiumeihin.

Yhteisöt muodostavat tärkeän tuen seuramme toiminnalle.

KTS:n KANNATUSJÄSENET 2021

Hiippakunnat: Kuopion hiippakunta, Mikkelin hiippakunta, Lapuan hiippakunta

Luterilaiset seurakunnat: Alavan seurakunta, Enon seurakunta, Joensuun seurakunta, Kajaanin seurakunta, Kallaveden seurakunta, Kontiolahden seurakunta, Kuopion tuomiokirkkoseurakunta, Lapinlahden seurakunta, Leppävirran seurakunta, Lieksan seurakunta, Männistön seurakunta, Pielisensuun seurakunta, Puijon seurakunta, Pyhäselän seurakunta, Rantakylän seurakunta, Vaara-Karjalan seurakunta, Varpaisjärven seurakunta