VUOSIKOKOUS

Aika: 20.4.2021 klo 16:00
Paikka: Zoom-ohjelmisto

Vuosikokous ti 20.4.2021 klo 16.00, Zoom-ohjelmisto (Joensuun ortodoksisen seurakunnan seurakuntasali)

LINKKI KOKOUKSEEN: https://uef.zoom.us/j/4703008918, SALASANA: 20.4.2021

• Tietokoneella voi osallistua vuosikokoukseen linkin kautta ilman Zoom-ohjelman asentamista tai ohjelmaan kirjautumista. Tämä onnistuu napsauttamalla linkkiä, josta avautuu uusi ikkuna ruudulle. Ikkunan alalaidassa on pienellä fontilla vaihtoehto ”Having issues with Zoom Client? Join from your browser”. Napsauttakaa sitä. Seuraavaksi teitä pyydetään kirjoittamaan nimenne. Seuraavaksi pyydetään vahvistamaan pienellä kuvatehtävällä, ettei järjestelmään pyri kirjautumaan robotti. Kuvatehtävän tehtyänne pääsette osallistumaan yleisötilaisuuteen napsauttamalla kuvaketta ”join”, ja hyväksymällä Zoomin käyttö- ja tietosuojaselosteen. Kirjoittakaa salasana "20.4.2021" sitä kysyttäessä.
  • Puhelimella tai tabletilla osallistuminen edellyttänee Zoom-ohjelman asentamista ja siihen kirjautumista.

KTS:n vuosikokous pidetään tiistaina 20.4.2021 klo 16.00 alkaen. Fyysisenä kokouspaikkana on Joensuun ortodoksisen seurakunnan seurakuntasali (Kirkkokatu 32), mutta kokoukseen on mahdollista osallistua etäyhteyksin. Fyysinen kokoustila on järjestetty lähinnä yhdistystoimintaa ohjaavien sääntöjen toteutumista varten. Koronatilanteesta johtuen kehotan vuosikokoukseen osallistujia suosimaan etäosallistumismahdollisuutta. Tällä tavoin voimme varmistaa, että kokous toteutuu turvallisesti kokoontumisrajoitusten puitteissa.