Webinaari: Uskonto, perhe ja hyvinvointi to 3.12.2020 klo 13–16

Aika: 3.12.2020 klo 13 - 16
Paikka: Zoom-etäkokousohjelmisto

Linkki Uskonto, perhe ja hyvinvointi -webinaariin:

Salasana: 774847

Luettehan seuraavan informaation ja ohjeet ennen osallistumista:

• Tietokoneella voi osallistua luennolle linkin kautta ilman Zoom-ohjelman asentamista tai ohjelmaan kirjautumista. Tämä onnistuu napsauttamalla linkkiä, josta avautuu uusi ikkuna ruudulle. Ikkunan alalaidassa on pienellä fontilla vaihtoehto ”Having issues with Zoom Client? Join from your browser”. Napsauttakaa sitä. Seuraavaksi teitä pyydetään kirjoittamaan nimenne, jolla osallistutte luennolle. Anonymisoikaa nimenne, jos ette toivo muiden osallistujien näkevät sitä. (Jos olette aiemmin käyttäneet Zoomia, järjestelmä saattaa kirjata teidät automaattisesti luennolle sillä nimellä, jota olette aiemmin käyttäneet.) Seuraavaksi pyydetään vahvistamaan pienellä kuvatehtävällä, ettei järjestelmään pyri kirjautumaan robotti. Kuvatehtävän tehtyänne pääsette osallistumaan luennolle napsauttamalla kuvaketta ”join”, ja hyväksymällä Zoomin käyttö- ja tietosuojaselosteen.
  • Puhelimella tai tabletilla osallistuminen edellyttänee Zoom-ohjelman asentamista ja siihen kirjautumista.
  • Luennoitsijoille voi lähettää kysymyksiä Zoomin chatissa kirjallisesti. Kysymykset näkyvät kaikille verkkoluentoon osallistuville. Webinaarissa ei harmillisesti ole mahdollisuutta kysymysten esittämiseen suusanallisesti.

USKONTO, PERHE JA HYVINVOINTI

Karjalan teologisen seuran ja Itä-Suomen yliopiston teologian osaston yhteistyössä järjestämä webinaari to 3.12.2020 klo 13–16 Zoom-verkkosovelluksessa.

OHJELMA:

Avaussanat: Laura Kallatsa & Pekka Metso

TT Suvi-Maria Saarelainen:

Nuoret elämän haasteiden keskellä. Ihmissuhteet elämän merkityksellisyyden tukena vai horjuttajina?

Professori Auli Vähäkangas:

Leskimiesten kokemukset puolison hautajaisista ja surusta

TAUKO

TM Mari Parkkinen:

Uskonnollinen sosialisaatio palestiinalaiskristityissä perheissä

TT Teemu Ratinen

Kohti kasvua. Kirkon perheneuvontatyö ja kirkon perhe- ja seksuaalieettisen opetuksen muutos

Päätössanat: Pekka Metso

Webinaari toteutetaan Zoom-etäkokousohjelmistossa, ja siihen pääsee osallistumaan linkin välityksellä. Linkki julkaistaan Karjalan teologisen seuran koti- ja facebook-sivuilla päivää ennen etätilaisuutta. Tilaisuus on kaikille avoin. Tervetuloa!